הוצאת דרכון פורטוגלי

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

עו"ד צחי כהן
מומחה בהוצאת דרכון פורטוגלי,
לייעוץ חינם חייגו

מעדיפים שעורך דין יחזור אליכם?
אין בעיה!

הוצאת דרכון פורטוגלי
ב-DigitaLawyer

מה השלבים להוצאת דרכון פורטוגלי?

feature7w-left.jpg

במידה ומשפחתך הגיעה מאחת מהמדינות הבאות: מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה, לוב, מצרים, לבנון, סוריה, ירדן, איטליה, בולגריה, יוון, יוגוסלביה וטורקיה, ככל הנראה יש לך אפשרות לקבל דרכון פורטוגלי!

קבלת אישור הקהילה היהודית בפורטוגל

נפנה לקהילה היהודית בפורטוגל עם מסמכים ותעודות אשר תעבירו לנו בצירוף אילן יוחסין שנכין עבורכם, בצירוף טפסים ומסמכים בלעדיים אותם אנו עורכים כדי לשפר את הסיכויים

הגשת הבקשה לממשלת פורטוגל

בירוקרטיה! הרבה טפסים ואישורים, בשביל זה אנחנו פה והחלק העיקרי של העבודה יבוצע על ידנו, ועל ידי בעלי מקצוע העובדים איתנו בשיתוף פעולה בפורטוגל – עורכי דין, נוטריונים, מתורגמנים, שליחים ועוד.

המתנה לתשובה הממשלה

תקופה המורכבת מ-7 שלבים ותחנות בהן עוברת הבקשה בממשלת פורטוגל. שלב זה אורך לפחות כשנה וחצי (לאחרונה כשנתיים עקב ריבוי הבקשות).

קבלת הדרכון

זהו זה, בתום אישור השלב השביעי והאחרון - תוכלו לטוס לפורטוגל ולהוציא את הדרכון המיוחל!

תשאלו את הלקוחות שלנו!
"השירותים של DigitaLawyer ושל עו"ד צחי כהן בפרט היו מעולים - חוויית עבודה נוחה, מקצועית, במחיר ובגישה שאין להם תחרות. עו"ד צחי היה לנו לעזר מא' ועד ת', עם קשב רב ויכולת להסביר כל שלב בצורה ברורה. ממליץ בחום."
בן לוריא, מנכ"ל
וורקלי טק בע"מ
"דפדפתי בגוגל והנה מצאתי "עו"ד בעידן הדיגיטלי", ומה אומר לכם? משיחה הראשונה איתו הכל זרם בקלי קלות, בפשטות דיגיטלית מדהימה, והכל בס"ד, וחסך מאיתנו כספים וטרחה והתרוצצות ופרוצדורות שונות . כל הכבוד צחי היקר. פנו אליו ותראו כמה כל נייר הופך לנוצה.... מספרך נרשם באנשי הקשר שלנו."
נפתלי סגל
"חייבת לציין לטובה את עו"ד צחי כהן, הוא הציל אותי! ועזר בכל דבר שהייתי צריכה. אין לי מלים לתאר כמה השירותים שסיפק היו טובים. קיבלתי מענה מיידי ואדיב מאוד לכל בעיה, פיתרון וחשיבה מחוץ לקופסה לכל בעיה שצצה."
דנאי אילון, מנכ"לית
לליבלה הפקות בע"מ
למה אתם צריכים אזרחות פורטוגלית?

היתר עבודה בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי

אזרחות עוברת בירושה
 
כניסה למאות מדינות ללא צורך בויזה
 
לימודים אקדמיים מסובסדים
 
הזדמנויות השקעה אטרקטיביות
 
מאפשר מגורים בכל מדינות האיחוד האירופי
 

למידע וייעוץ נוסף, מוזמנים ליצור קשר בטלפון 055-5631102 ונשמח לייעץ!

דילוג לתוכן